Kurs Solidne Podstawy

Kurs: Solidne podstawy gry akordowej w 90 dni

Witajcie gitarzyści!

Bardzo mi miło, że trafiliście na stronę mojego kursu 🙂 Mam nadzieję, że znajdziecie tu wartościowe dla siebie treści. Proszę, zapoznajcie się z tym, co mam Wam do zaoferowania.  Wszystko robię po to, by Wasza gra wzniosła się na wyższy poziom i zaczęła dawać mnóstwo radości Wam jak i zachwycać zgromadzoną przed Wami publiczność. Do dzieła!

Garść faktów o mnie

Tyle gitar przewinęło się przez moją kolekcję. W kolejności: Defil, YamahaF310p, Admira Juanita-E, Ovation CC057, Furch D23, Kyoto, Fender Telecaster MIJ, Fender Stratocaster USA, Lag T90PE

W tylu projektach muzycznych i zespołach grałem do tej pory na gitarze. Dzięki temu miałem okazję współpracować z wieloma wybitnymi muzykami, poruszając się w obszarach od poezji śpiewanej przez muzykę rockową aż po jazz.

Od tylu lat regularnie gram na gitarze. I prawda jest taka, że wciąż się uczę oraz to, że najlepsze efekty daje granie z kimś lepszym, kimś, kto inspiruje do robienia postępów.

Masz problem?

Warto zrobić kurs, gdy:

1. Tracisz cierpliwość, próbując nauczyć się grać z dostępnych poradników w internecie ponieważ nigdzie nie możesz znaleźć kompletnego systemu, który krok po kroku poprowadziłby Cię do celu.
2. Potrzebujesz mentora, kogoś, od kogo będziesz mógł się uczyć, bazując na jego osobistym, unikalnym i wieloletnim doświadczeniu grania z wybitnymi muzykami.
3. Chcesz z kopyta ruszyć do przodu ze swoją grą na gitarze i zachwycić swoich słuchaczy całkiem nowym brzmieniem.
4. Grasz już jakiś czas, nawet długo, ale wciąż masz braki w zupełnych podstawach i to Cię blokuje w dalszym rozwoju.

Co zyskasz zapisując się na kurs?

Podstawa wiedza i umiejętności

Dam Ci niezbędną wiedzę na początek przygody z gitarą oraz pokażę Ci jak ją stosować w praktyce.

Dobre nawyki od początku

Pokażę Ci jakie nawyki warto kształtować a jakich należy unikać. Wszystko po to byś nie tracił czasu i nie musiał później walczyć ze złymi nawykami, które utrudniają dalszy rozwój.

Solidne podstawy do dalszej nauki

Po tym kursie będziesz mógł zagrać w ciekawy i melodyjny sposób większość piosenek opartych na akordach. Osiągniesz podstawę do dalszej nauki na poziomie średnio zaawansowanym i wyższym.

Jak wygląda kurs i z czego się składa?

Treść:

  • Podstawy teorii muzyki
  • Jak nastroić gitarę ze słuchu?
  • Fundamentalne zasady dla prawej ręki
  • Fundamentalne zasady dla lewej ręki
  • Akordy podstawowe oraz łatwe do zagrania akordy, które brzmią profesjonalnie
  • Jak nauczyć się płynnie zmieniać akordy?
  • Uniwersalne bicia na 6/8 i 3/4 oraz na 4/4
  • Jak nauczyć się grać równo?
  • Technika gry palcami - uniwersalne schematy na 4/4 i 6/8
  • Jak znaleźć dowolny akord na gryfie?
  • Jak przetransponować utwór do innej tonacji?

Forma:

  • Krok po kroku od niezbędnych podstaw do bardziej zaawansowanej wiedzy i technik gry
  • Ćwiczenie przyswojonej wiedzy na popularnych utworach muzycznych
  • Produkt w całości internetowy - otrzymasz dostęp do materiałów szkoleniowych w formie video
  • Kolejne lekcje będą systematycznie odblokowywane w cyklu tygodniowym
  • Skupienie się na praktycznych aspektach gry, minimum zbędnej teorii
  • Same najistotniejsze zagadanienia wybrane na podstawie wieloletniego doświadczenia w grze na gitarze

Obejrzyj film promocyjny:

Co mnie wyróżnia?

Unikalna wiedza

Dlaczego unikalna? Ponieważ wypływa wprost z doświadczenia, które każdy muzyk ma inne. To nie to samo, co studiowanie akademickich materiałów w internecie. To wiedza czysto praktyczna. 15 lat doświadczenia zawarte w kilku godzinach materiałów szkoleniowych. Ile to jest warte?

Autorski system

Przemyślany tak, by krok po kroku odkrywać przed Tobą kolejne sekrety, sposoby, triki i sztuczki. Wszystko podane jak na tacy. I pomyśleć, że jak musiałem do tego wszystkiego dochodzić sam przez lata a Ty możesz mieć to tak od ręki...

Praktyczne podejście

Można by rzec, że oferuję Ci drogę na skróty, no bo jak to tak nauczyć się grać w 90 dni? To się tak da? Da się, jeśli skupisz się na tym co najważniejsze. A ja Ci właśnie taką wiedzę oferuję.

Szczegółowy spis treści:

Lekcja 1 (7 dni)

1.01 co to są tony i półtony?
1.02 chromatyka (muzyczny alfabet)
1.03 skala durowa
1.04 skala mollowa
1.05 interwały
1.06 akordy - budowa
1.07 akordy - rodzaje
1.08 metrum, takt, tempo

Lekcja 2 (14 dni)

2.01 nazwy pustych strun
2.02 numeracja palców lewej ręki
2.03 jak nastroić gitarę ze słuchu?
2.04 pierwsze akordy: Am i Em
2.05 pierwsze bicie: “harpagan”
2.06 jak nauczyć się płynnie zmieniać akordy?
2.07 pierwsza piosenka na bazie poznanych akordów

Lekcja 3 (21 dni)

Kluczowe zasady dla prawej ręki:

3.01 jak prawidłowo opierać rękę na pudle?
3.02 praca nadgarstka
3.03 prawidłowe trzymanie i praca kostką

Lekcja 4 (28 dni)

4.01 akordy G, C, D, F i ich modyfikacje Cadd9, C/G, Fmaj7, F/C
4.02 płynna zmiana akordów i ułożenie palców w progresjach
4.03 kilka nowych piosenek z wykorzystaniem poznanych akordów

Lekcja 5 (35 dni)

Kluczowe zasady dla lewej ręki:

5.01 “poduszka powietrzna”
5.02 palce a progi
5.03 kąt ułożenia palców
5.04 siła docisku
5.05 co z małym palcem?
5.06 jak szybko zmieniać akordy?
5.07 ćwiczenia na rozciąganie palców

Lekcja 6 (42 dni)

6.01 jak prawidłowo łapać akord D-dur a jak nie należy go łapać i dlaczego?
6.02 Dsus2 i Dsus4 - modyfikacje akordu D i przykłady zastosowania
6.03 akord A-dur i jego modyfikacje Asus2 i Asus4
6.04 progresje z wykorzystaniem Asus2 Asus4 Dsus2 Dsus4 oraz wcześniej poznanych akordów

Lekcja 7 (49 dni)

7.01 akord D-moll
7.02 Dsus2 w kontekście tonacji durowej i mollowej
7.03 akord E-dur
7.04 Esus4 jako modyfikacja akordu E
7.05 fragment piosenki z wykorzystaniem poznanych akordów

Lekcja 8 (56 dni)

Technika palcowania:

8.01 numeracja palców prawej ręki
8.02 fundamentalne zasady, których nie można zlekceważyć
8.03 przyporządkowanie palców do strun
8.04 moje dwa sposoby na uderzanie strun wiolinowych
8.05 uniwersalne schematy palcowania na metrum 4/4 i 6/8
8.06 fragment piosenki z wykorzystaniem poznanej techniki

Lekcja 9 (63 dni)

Przesuwne schematy akordowe:

9.01 akordy barowe zbudowane na schemacie E-dur i E-moll
9.02 akordy barowe zbudowane na schemacie A-dur i A-moll
9.03 jak stworzyć dowolnie wybrany akord barowy?
9.04 jak transponować utwory do innych tonacji?
9.05 jak używać kapodastra do zmiany tonacji?
9.06 jak nie zmęczyć lewej dłoni podczas ciągłego grania chwytów barowych?

Lekcja 10 (70 dni)

10.01 otwarte akordy z tonacji E-dur / C#-moll: C#m i Bsus4
10.02 otwarty power chord E5
10.03 otwarte formy akordów A2 i B4
10.04 progresja E-C#m-A-B z wykorzystaniem poznanych akordów
10.05 drugie najważniejsze bicie: “16” i jego schemat
10.06 puls i akcenty w biciu “16” - ćwiczenie z cajonem
10.07 najczęstsze problemy i ich rozwiązania

Lekcja 11 (77 dni)

11.01 uniwersalne bicie na metrum 6/8
11.02 uniwersalne bicie na metrum 3/4
11.03 przykłady zastosowania
11.04 jak nauczyć się grać równo?
11.05 jak nauczyć się grać szybko i dokładnie?

Lekcja 12 (84 dni)

12.01 akordy septymowe mollowe Am7, Em7, Dm7 w dwóch różnych pozycjach na gryfie
12.02 akordy septymowe durowe A7, D7, E7, B7 w dwóch różnych pozycjach na gryfie
12.03 akordy Bm7, F#m7 i G#m7 - wersje barowe i skrócone
12.04 selektywne granie prym
12.05 progresje z wykorzystaniem poznanych akordów

Kilka kadrów z kursu:

Ile warta jest wiedza przedstawiona w kursie?

Jako gitarzyści inwestujemy mnóstwo środków w zakup sprzętu, nowych strun czy środków do konserwacji instrumentu. Jednak nawet najlepiej zadbany instrument nie zagra sam. Dlaczego więc nie zainwestować w praktyczne umiejętności, które będziemy mogli zaprezentować podczas gry? Ile warte są umiejętności, które zdobywa się raz na zawsze i które potem tylko procentują? Czy to w ogóle da się wycenić? 

600 zł

koszt 12 indywidualnych lekcji z nauczycielem

bezcenne

koszt zdobycia praktycznych porad od doświadczonego muzyka

Warto się ze mną uczyć

"Bartka znam od kilku dobrych lat i wiem, że zagra wszystko i wszędzie. Prawdziwy pasjonat i profesjonalista. Naprawdę widać, że kocha to co robi, dlatego robi to tak śpiewająco!"
Malwina
"Efekt? Bardzo fajne aranżacje których na pewno nie zrobiłbym 4 miesiące temu, a już na pewno nie z biegu. Dzięki Bartek!"
Bartłomiej
"Człowiek otrzymuje po to, aby ofiarowywać. Tak samo jest z talentami. Otrzymałeś niezwykły dar, pasję i serce do muzyki. To po prostu słychać – za każdym razem kiedy poruszasz struny gitary. To, że chcesz przekazywać innym swoją pasję i warsztat – jest naprawdę godne pochwały!"
Natalia

Opinie o tym kursie

"Kurs mi się podobał, jest konkretny, jasny, zrozumiały, ciekawy i zawiera same istotne rzeczy. Mimo że nie jestem gitarzystą początkującym to znalazłem w nim wiele informacji o których nie wiedziałem"
Ryszard
"Masz świetny kurs, kupiłem go w przedsprzedaży, do dzisiaj z niego korzystam i jestem zadowolony"
Tomek
"Program jest bardzo fajnie pomyślany i dzięki Pana wiedzy i umiejętności przekazywania jej dalej potrafię bez problemu uderzać akordy, a co najważniejsze zmieniać je bez najmniejszego kłopotu. Jestem zadowolony z kursu."
Wojciech

Bonusy, które przy zakupie kursu otrzymasz GRATIS:

Śpiewnik Popularny 1 PDF

Śpiewnik o wartości 25 zł zawiera 20 polskich przebojów rozpisanych na takty, z podanym metrum, tempem i tonacją. Wszystkie utwory opracowałem sam ze słuchu, nie korzystałem z żadnych innych opracowań.

Chwyty PDF

Zestaw chwytów za pomocą których będziesz w stanie zagrać niemal wszystko. Niezbędny dla początkujących gitarzystów, pomocny dla bardziej zaawansowanych muzyków. Dodawany do śpiewnika.

Ile kosztuje kurs składający się z 12 lekcji?

127 zł

Cena przedsprzedażowa
(równowartość 2,5 lekcji indywidualnych)
Obowiązuje od momentu wprowadzenia przedsprzedaży do momentu jej zakończenia

197 zł

Cena promocyjna
(równowartość 4 lekcji indywidualnych)
Obowiązuje od momentu rozpoczęcia sprzedaży promocyjnej do momentu jej zakończenia

297 zł

Cena regularna
(równowartość 6 lekcji indywidualnych)
Obowiązuje w późniejszym terminie o ile nastąpi wznowienie sprzedaży

30 dniowa gwarancja satysfakcji!

Jeśli z jakiegoś powodu nie będziesz w pełni usatysfakcjonowany z kursu, wystarczy, że napiszesz maila w przeciągu 30 dni od momentu  zakupu a ja zwrócę Ci pełną kwotę na konto!

Nie masz nic do stracenia. Całe ryzyko ponoszę wyłącznie ja!

Zapisz się na kurs!

Planowany harmonogram sprzedaży:

  • 25.06–29.06.2018 PRZEDSPRZEDAŻ w cenie 127zł
  • 16.07–31.07.2018 SPRZEDAŻ PROMOCYJNA kursu w cenie 197zł
  • po 31.07.2018 produkt dostępny w cenie REGULARNEJ 297zł