Kurs gry na gitarze i ukulele OD PODSTAW

Witajcie gitarzyści i ukuleliści! 😀

Bardzo mi miło, że trafiliście na stronę moich kursów OD PODSTAW dedykowanych dla początkujących gitarzystów i ukulelistów!

Mam nadzieję, że znajdziecie tu wartościowe dla siebie treści. Proszę, zapoznajcie się z tym, co mam Wam do zaoferowania.  Wszystko robię po to, by Wasza gra wzniosła się na wyższy poziom i zaczęła dawać mnóstwo radości Wam jak i zachwycać zgromadzoną przed Wami publiczność. Do dzieła!


🎓 Kurs gry na gitarze dla początkujących

Chcesz nauczyć się grać na gitarze, ale…

kurs gry na gitarze online
  • Tracisz cierpliwość, próbując nauczyć się grać z dostępnych poradników w internecie ponieważ nigdzie nie możesz znaleźć kompletnego systemu, który krok po kroku poprowadziłby Cię do celu.
  • Potrzebujesz mentora, kogoś, od kogo będziesz mógł się uczyć, bazując na jego osobistym, unikalnym i wieloletnim doświadczeniu grania z wybitnymi muzykami.
  • Chcesz z kopyta ruszyć do przodu ze swoją grą na gitarze i zachwycić swoich słuchaczy całkiem nowym brzmieniem.
  • Grasz już jakiś czas, nawet długo, ale wciąż masz braki w zupełnych podstawach i to Cię blokuje w dalszym rozwoju.

Co zyskasz zapisując się na kurs gry na gitarze?

  • Podstawowa wiedza i umiejętności
    Dam Ci niezbędną wiedzę na początek przygody z gitarą oraz pokażę Ci jak ją stosować w praktyce.
  • Dobre nawyki od początku
    Pokażę Ci jakie nawyki warto kształtować a jakich należy unikać. Wszystko po to byś nie tracił czasu i nie musiał później walczyć ze złymi nawykami, które utrudniają dalszy rozwój.
  • Solidne podstawy do dalszej nauki
    Po tym kursie będziesz mógł zagrać w ciekawy i melodyjny sposób większość piosenek opartych na akordach. Osiągniesz podstawę do dalszej nauki na poziomie średnio zaawansowanym i wyższym.

Jak wygląda kurs gry na gitarze i z czego się składa?

Treść:

  • Podstawy teorii muzyki
  • Jak nastroić gitarę ze słuchu?
  • Fundamentalne zasady dla prawej ręki
  • Fundamentalne zasady dla lewej ręki
  • Akordy podstawowe oraz łatwe do zagrania akordy, które brzmią profesjonalnie
  • Jak nauczyć się płynnie zmieniać akordy?
  • Uniwersalne bicia na 6/8 i 3/4 oraz na 4/4
  • Jak nauczyć się grać równo?
  • Technika gry palcami – uniwersalne schematy na 4/4 i 6/8
  • Jak znaleźć dowolny akord na gryfie?
  • Jak przetransponować utwór do innej tonacji?

Forma:

  • Ten kurs gry na gitarze to produkt w całości internetowy – otrzymasz dostęp do materiałów szkoleniowych w formie wideo
  • Wszystkie lekcje zostaną Ci udostępnione natychmiast po zaksięgowaniu płatności.
  • Krok po kroku od niezbędnych podstaw do bardziej zaawansowanej wiedzy i technik gry
  • Ćwiczenie przyswojonej wiedzy na popularnych utworach muzycznych
  • Skupienie się na praktycznych aspektach gry, minimum zbędnej teorii
  • Same najistotniejsze zagadnienia wybrane na podstawie wieloletniego doświadczenia w grze na gitarze

Obejrzyj film promocyjny:

Co mnie wyróżnia od innych?

👍 Unikalna wiedza

Dlaczego unikalna? Ponieważ wypływa wprost z doświadczenia, które każdy muzyk ma inne. To nie to samo, co studiowanie akademickich materiałów w internecie. To wiedza czysto praktyczna. 20 lat doświadczenia zawarte w kilku godzinach materiałów szkoleniowych. Ile to jest warte?

👍 Autorski system

Przemyślany tak, by krok po kroku odkrywać przed Tobą kolejne sekrety, sposoby, triki i sztuczki. Wszystko podane jak na tacy. I pomyśleć, że jak musiałem do tego wszystkiego dochodzić sam przez lata a Ty możesz mieć to tak od ręki…

👍 Praktyczne podejście

Można by rzec, że oferuję Ci drogę na skróty, no bo jak to tak nauczyć się grać w 90 dni? To się tak da? Da się, jeśli skupisz się na tym co najważniejsze. A ja Ci właśnie taką wiedzę oferuję.

Szczegółowy spis treści:

🎬 Lekcja 1

  • co to są tony i półtony?
  • chromatyka (muzyczny alfabet)
  • skala durowa
  • skala mollowa
  • akordy – budowa
  • akordy – rodzaje
  • metrum, takt, tempo

🎬 Lekcja 2

  • nazwy pustych strun
  • numeracja palców lewej ręki
  • jak nastroić gitarę ze słuchu?
  • pierwsze akordy: Am i Em
  • pierwsze bicie: “harpagan”
  • jak nauczyć się płynnie zmieniać akordy?
  • pierwsza piosenka na bazie poznanych akordów

🎬 Lekcja 3

Kluczowe zasady dla prawej ręki:

  • jak prawidłowo opierać rękę na pudle?
  • praca nadgarstka
  • prawidłowe trzymanie i praca kostką

🎬 Lekcja 4

  • akordy G, C, D, F i ich modyfikacje Cadd9, C/G, Fmaj7, F/C
  • płynna zmiana akordów i ułożenie palców w progresjach
  • kilka nowych piosenek z wykorzystaniem poznanych akordów

🎬 Lekcja 5

Kluczowe zasady dla lewej ręki:

  • “poduszka powietrzna”
  • palce a progi
  • kąt ułożenia palców
  • siła docisku
  • co z małym palcem?
  • jak szybko zmieniać akordy?
  • ćwiczenia na rozciąganie palców

🎬 Lekcja 6

  • jak prawidłowo łapać akord D-dur a jak nie należy go łapać i dlaczego?
  • Dsus2 i Dsus4 – modyfikacje akordu D i przykłady zastosowania
  • akord A-dur i jego modyfikacje Asus2 i Asus4
  • progresje z wykorzystaniem Asus2 Asus4 Dsus2 Dsus4 oraz wcześniej poznanych akordów

🎬 Lekcja 7

  • akord D-moll
  • Dsus2 w kontekście tonacji durowej i mollowej
  • akord E-dur
  • Esus4 jako modyfikacja akordu E
  • fragment piosenki z wykorzystaniem poznanych akordów

🎬 Lekcja 8

Technika gry palcami:

  • numeracja palców prawej ręki
  • fundamentalne zasady, których nie można zlekceważyć
  • przyporządkowanie palców do strun
  • moje dwa sposoby na uderzanie strun wiolinowych
  • uniwersalne schematy palcowania na metrum 4/4 i 6/8
  • fragment piosenki z wykorzystaniem poznanej techniki

🎬 Lekcja 9

Przesuwne schematy akordowe:

  • akordy barowe zbudowane na schemacie E-dur i E-moll
  • akordy barowe zbudowane na schemacie A-dur i A-moll
  • jak stworzyć dowolnie wybrany akord barowy?
  • jak transponować utwory do innych tonacji?
  • jak używać kapodastra do zmiany tonacji?
  • jak nie zmęczyć lewej dłoni podczas ciągłego grania chwytów barowych?

🎬 Lekcja 10

  • otwarte akordy z tonacji E-dur / C#-moll: C#m i Bsus4
  • otwarty power chord E5
  • otwarte formy akordów A2 i B4
  • progresja E-C#m-A-B z wykorzystaniem poznanych akordów
  • drugie najważniejsze bicie: “16” i jego schemat
  • puls i akcenty w biciu “16” – ćwiczenie z cajonem
  • najczęstsze problemy i ich rozwiązania

🎬 Lekcja 11

  • uniwersalne bicie na metrum 6/8
  • uniwersalne bicie na metrum 3/4
  • przykłady zastosowania
  • jak nauczyć się grać równo?
  • jak nauczyć się grać szybko i dokładnie?

🎬 Lekcja 12

  • akordy septymowe mollowe Am7, Em7, Dm7 w dwóch różnych pozycjach na gryfie
  • akordy septymowe durowe A7, D7, E7, B7 w dwóch różnych pozycjach na gryfie
  • akordy Bm7, F#m7 i G#m7 – wersje barowe i skrócone
  • selektywne granie prym
  • progresje z wykorzystaniem poznanych akordów

Kurs gry na gitarze SPGA – kilka kadrów:

Ile warta jest wiedza przedstawiona w kursie?

Jako gitarzyści inwestujemy mnóstwo środków w zakup sprzętu, nowych strun czy środków do konserwacji instrumentu. Jednak nawet najlepiej zadbany instrument nie zagra sam. Dlaczego więc nie zainwestować w praktyczne umiejętności, które będziemy mogli zaprezentować podczas gry? Ile warte są umiejętności, które zdobywa się raz na zawsze i które potem tylko procentują? Czy to w ogóle da się wycenić?


🎓 Nauka gry na UKULELE dla początkujących

Kurs gry na ukulele UkuKurs – kilka kadrów:

Co zyskasz zapisując się na kurs gry na ukulele?

  • Podstawowa wiedza i umiejętności
    Dam Ci niezbędną wiedzę na początek nauki gry na ukulele oraz pokażę Ci jak ją stosować w praktyce.
  • Dobre nawyki od początku
    Pokażę Ci jakie nawyki warto kształtować a jakich należy unikać. Wszystko po to byś nie tracił czasu i nie musiał później walczyć ze złymi nawykami, które utrudniają dalszy rozwój.
  • Solidne podstawy do dalszej nauki
    Po tym kursie będziesz mógł zagrać w ciekawy i melodyjny sposób większość piosenek opartych na akordach. Osiągniesz podstawę do dalszej nauki na poziomie średnio zaawansowanym i wyższym.

Jak wygląda kurs gry na ukulele i z czego się składa?

Treść:
  • Podstawy teorii muzyki
  • Budowa i strojenie instrumentu
  • Zasady dla prawej i lewej ręki
  • Podstawowe akordy
  • Uniwersalne, podstawowe „bicia”
  • Uniwersalny schemat gry palcami
  • Jak czytać tabulaturę?
Forma:
  • Produkt w całości internetowy – otrzymasz dostęp do materiałów szkoleniowych w formie wideo
  • Krok po kroku od niezbędnych podstaw do bardziej zaawansowanej wiedzy i technik gry
  • Ćwiczenie przyswojonej wiedzy na popularnych utworach muzycznych
  • Skupienie się na praktycznych aspektach gry, minimum zbędnej teorii
  • Materiały szkoleniowe do poszczególnych lekcji w formie plików PNG i PDF do pobrania!

Czy to się opłaca?

Opracowałem bardzo efektywny system nauki gry na ukulele od podstaw. Koniec z uczeniem się schematów akordowych na pamięć w oderwaniu od kontekstu harmonicznego. Czas zacząć rozumieć, co się gra i łączyć elementy układanki w jedną całość. Kurs jest przemyślany tak, by krok po kroku odkrywać przed Tobą kolejne zagadnienia. Wszystko podane jak na tacy. I pomyśleć, że jak musiałem do tego wszystkiego dochodzić sam przez lata a Ty możesz mieć to tak od ręki…


Warto się ze mną uczyć

CZŁOWIEK OTRZYMUJE PO TO, ABY OFIAROWYWAĆ. TAK SAMO JEST Z TALENTAMI. OTRZYMAŁEŚ NIEZWYKŁY DAR, PASJĘ I SERCE DO MUZYKI. TO PO PROSTU SŁYCHAĆ – ZA KAŻDYM RAZEM KIEDY PORUSZASZ STRUNY GITARY. TO, ŻE CHCESZ PRZEKAZYWAĆ INNYM SWOJĄ PASJĘ I WARSZTAT – JEST NAPRAWDĘ GODNE POCHWAŁY!

NATALIA

EFEKT? BARDZO FAJNE ARANŻACJE KTÓRYCH NA PEWNO NIE ZROBIŁBYM 4 MIESIĄCE TEMU, A JUŻ NA PEWNO NIE Z BIEGU. DZIĘKI BARTEK!

BARTŁOMIEJ

BARTKA ZNAM OD KILKU DOBRYCH LAT I WIEM, ŻE ZAGRA WSZYSTKO I WSZĘDZIE. PRAWDZIWY PASJONAT I PROFESJONALISTA. NAPRAWDĘ WIDAĆ, ŻE KOCHA TO CO ROBI, DLATEGO ROBI TO TAK ŚPIEWAJĄCO!

MALWINA

Przeczytaj opinie moich kursantów o tym kursie:

Kurs gry na gitarze mi się podobał, jest konkretny, jasny, zrozumiały, ciekawy i zawiera same istotne rzeczy. Mimo że nie jestem gitarzystą początkującym to znalazłem w nim wiele informacji o których nie wiedziałem

Ryszard

Masz świetny kurs gry na gitarze, kupiłem go w przedsprzedaży, do dzisiaj z niego korzystam i jestem zadowolony

Tomek

Program jest bardzo fajnie pomyślany i dzięki Pana wiedzy i umiejętności przekazywania jej dalej potrafię bez problemu uderzać akordy, a co najważniejsze zmieniać je bez najmniejszego kłopotu. Jestem zadowolony z kursu.

Wojciech

Wykup dostęp do kursów gry na gitarze i ukulele OD PODSTAW:

Polityka prywatności