Pakiet 3 kursów online na gitarę

Naucz się Grać na Gitarze Akustycznej LEPIEJ, niezależnie od poziomu, na którym aktualnie jesteś!

Odtwórz wideo
0
Aktualna liczba kursantów AkuGitary

OTO KOMPLETNY ZESTAW KURSÓW ONLINE DO NAUKI GRY NA GITARZE AKUSTYCZNEJ

kurs gitara 1 - nauka gry na gitarze
kurs gitara 2
kurs gitara 3

Pakiet 3 Kursów: SPGA + GRDA + ABT to kompletny zestaw produktów online do nauki gry na gitarze akustycznej, prowadzący kursanta od podstaw do zdobycia bardziej zaawansowanej wiedzy i umiejętności z zakresu gry rytmicznej jak i akordów. Po wykupieniu dostępu otrzymujesz możliwość przerobienia wszystkich lekcji w dowolnym, wybranym przez siebie czasie i tempie. Dostęp do kursu jest nieograniczony czasowo!

Kurs gitara online

W JAKIEJ FORMIE JEST KURS?

CO WCHODZI W SKŁAD PAKIETU?

SPGA czyli Solidne Podstawy Gry Akordowej

Kurs rozpoczniemy od tego, co jest fundamentalne w grze na gitarze akustycznej. Poznasz podstawy teorii muzyki, podstawowe akordy i sposoby ich zagrania na gitarze. Nauczysz się podstawowych „bić”, czyli sposobów gry rytmicznej. Poznasz tajniki gry palcami a na koniec opanujesz akordy barowe (te z poprzeczką), akordy otwarte i akordy septymowe.

GRDA czyli Gitara Rytmiczna Dla Ambitnych

Gdy już poznasz i opanujesz podstawy gry na gitarze, przejdziemy do bardziej zaawansowanych zagadnień z zakresu gry rytmicznej. Będziesz w stanie dobierać „bicia” do konkretnych utworów. Poznasz techniki podkreślania rytmu, tzw. techniki perkusyjne i nauczysz się je stosować zarówno w grze kostką jak i palcami. Nauczysz się sposobów na to, by grać równo bez metronomu. Poznasz zasady akompaniamentu w różnych stylach muzycznych i metrum.

ABT czyli Akordy Bez Tajemnic

Na samym końcu przejdziemy do poznawania zaawansowanych akordów i rozłożymy je na czynniki pierwsze. Dowiesz się, jak samodzielnie tworzyć chwyty, dzięki którym zagrasz dowolny akord. Poznasz akordy składające się nie tylko z 3, 4 ale i z 5 dźwięków. Poznasz chwyty charakterystyczne dla jazzu, rocka i bluesa. Będziesz w stanie wymienić składniki konkretnych akordów i znaleźć je pod palcami na gryfie.

CO ZYSKASZ?

  • Podstawowa wiedza i umiejętności
    Dam Ci niezbędną wiedzę na początek przygody z gitarą oraz pokażę Ci jak ją stosować w praktyce. Po tym kursie będziesz mógł zagrać w ciekawy i melodyjny sposób większość piosenek opartych na akordach. 
  • Dobre nawyki od początku
    Pokażę Ci jakie nawyki warto kształtować a jakich należy unikać. Wszystko po to byś nie tracił czasu i nie musiał później walczyć ze złymi nawykami, które utrudniają dalszy rozwój.
  • Podstawowa wiedza i umiejętności gry rytmicznej
    Pokażę Ci, jak nauczyć się grać równo bez konieczności ciągłego używania metronomu, czyli grania z „klikiem”. Ponadto nauczysz się różnych sposobów gry rytmicznej oraz dobierania „bić” do konkretnych stylów muzycznych i metrum.
  • Praktyczna wiedza, jak wzbogacić grę rytmiczną
    Pokażę Ci, jak wydobyć z gitary perkusyjne efekty specjalne.
  • Podstawowa wiedza na temat budowy akordów
    Zaczniesz rozumieć, jak są zbudowane akordy i z czego wynikają ich nazwy. Będziesz w stanie nazwać składniki akordów i wskazać je na gryfie.
  • Praktyczna wiedza na temat brzmienia i charakteru akordów
    Zaczniesz rozpoznawać i nazywać akordy, które słyszysz. Zaczniesz się orientować w stylach muzycznych, w których mają one zastosowanie.
  • Praktyczna wiedza, jak tworzyć akordy
    Zaczniesz samodzielnie tworzyć wszystkie rodzaje akordów na gryfie, znając ich składniki, budowę oraz schematy, na których można je zbudować.

PRZYKŁADOWE LEKCJE KURSU:

Kurs SPGA - Lekcja 12

Odtwórz wideo

Kurs GRDA - Lekcja 6:

Odtwórz wideo

CO MNIE WYRÓŻNIA OD INNYCH?

Unikalna wiedza

Dlaczego unikalna? Ponieważ wypływa wprost z doświadczenia. Moje doświadczenie to już ponad 20 lat gry na gitarze i ciągle mi mało.

Autorski system

Przemyślany tak, by krok po kroku odkrywać przed Tobą kolejne sekrety. Wszystko podane jak na tacy. I pomyśleć, że jak musiałem do tego wszystkiego dochodzić sam przez lata a Ty możesz mieć to tak od ręki.

Praktyczne podejście

Można by rzec, że oferuję Ci drogę na skróty, no bo jak to tak nauczyć się grać z kursu online? To się tak da? Da się, jeśli skupisz się na tym co najważniejsze. A ja Ci właśnie taką wiedzę oferuję.

CO JESZCZE OTRZYMUJESZ?

materiały pdf do kursu

Materiały PDF

Kurs zawiera dodatkowe materiały PDF do pobrania!

Zestaw chwytów PDF

Kurs zawiera zestaw chwytów niezbędny dla początkujących gitarzystów, pomocny dla bardziej zaawansowanych muzyków!

Śpiewniki PDF

Śpiewniki PDF

Kurs zawiera śpiewniki z 40 popularnymi piosenkami na gitarę!

Test wiedzy

Kurs zawiera quizy po każdych 4 lekcjach kursu, sprawdzające wiedzę z przerobionego materiału!

Prywatna grupa na FB

Zostając moim kursantem, otrzymujesz dostęp do prywatnej grupy na Facebooku, gdzie uzyskasz odpowiedź na swoje pytania a także otrzymasz opinię na temat swoich postępów w nauce!

Spotkania na żywo

Zostając moim kursantem, masz możliwość raz w miesiącu spotkać się ze mną na żywo online i pogadać o muzyce, gitarze i nie tylko!

CZY MOŻNA SIĘ NAUCZYĆ GRAĆ W INNY SPOSÓB?

Oczywiście! Możesz próbować uczyć się samemu, przy okazji popełniać wiele błędów, utrwalać złe nawyki i marnować czas na ich odkręcanie. Możesz też uczyć się z YouTube ale tam nie znajdziesz uporządkowanej wiedzy w jednym miejscu. Możesz również uczęszczać na lekcje indywidualne do nauczyciela gitary, przy czym jest to czasochłonne i kosztowne. Jedna godzina takich lekcji może Cię kosztować od 70 do nawet 200 PLN!

W tym programie dostajesz wszystko na tacy! 

Cena kursu to tylko równowartość zaledwie kilku lekcji z nauczycielem. Ja w tej cenie oferuję pełnowartościowy kurs od A do Z, który jest przemyślany tak, by krok po kroku odkrywać przed Tobą kolejne zagadnienia a wszystko podane jak na tacy. I pomyśleć, że ja musiałem do tego wszystkiego dochodzić sam, przez lata a Ty teraz masz to na wyciągnięcie ręki.

Kurs online gitara 4

PODSUMOWANIE:

Jeśli dołączysz do kursu, otrzymasz:

Cena za dożywotni dostęp do wszystkich materiałów + aktualizacje to:

527 PLN

299 PLN

CZY TO SIĘ OPŁACA?

Jako gitarzyści inwestujemy mnóstwo środków w zakup sprzętu, nowych strun czy środków do konserwacji instrumentu. Jednak nawet najlepiej zadbany instrument nie zagra sam. Dlaczego więc nie zainwestować w praktyczne umiejętności, które będziemy mogli zaprezentować podczas gry? Ile warte są umiejętności, które zdobywa się raz na zawsze i które potem tylko procentują? Czy to w ogóle da się wycenić?

KILKA KADRÓW Z KURSU:

DLA KOGO JEST TEN PAKIET KURSÓW?

  • Tracisz cierpliwość, próbując nauczyć się grać z dostępnych poradników w internecie ponieważ nigdzie nie możesz znaleźć kompletnego systemu, który krok po kroku poprowadziłby Cię do celu.
  • Potrzebujesz mentora, kogoś, od kogo będziesz mógł się uczyć, bazując na jego osobistym, unikalnym i wieloletnim doświadczeniu.
  • Chcesz z kopyta ruszyć do przodu ze swoją grą na gitarze i zachwycić swoich słuchaczy całkiem nowym brzmieniem.
  • Grasz już jakiś czas, nawet długo, ale wciąż masz braki w zupełnych podstawach i to Cię blokuje w dalszym rozwoju.
  • Chcesz wzbogacić swoją grę o efekty perkusyjne.
  • Chcesz swobodnie grać rytm, by móc bardziej się skoncentrować na lewej ręce i akordach.
  • Masz problem z opanowaniem bicia, nie masz pomysłu jak dopasować bicie do konkretnego utworu, który chcesz zagrać.
  • Masz wrażenie, że grasz nierówno.
  • Do tej pory uczyłeś się akordów na pamięć.
  • Chcesz poznać wszystkie rodzaje akordów i nauczyć się kilku sposobów na ich zagranie.
  • Znasz wiele akordów ale nie zawsze wiesz, kiedy je zastosować.
  • Nie zawsze potrafisz przypisać akordy do konkretnego stylu czy charakteru utworu.
  • Chcesz się rozwijać w swoich umiejętnościach muzycznych.

OPIS PROGRAMU

Kurs SPGA

Lekcja 1

co to są tony i półtony?
chromatyka (muzyczny alfabet)
skala durowa
skala mollowa
akordy – budowa
akordy – rodzaje
metrum, takt, tempo

Lekcja 2

nazwy pustych strun
numeracja palców lewej ręki
jak nastroić gitarę ze słuchu?
pierwsze akordy: Am i Em
pierwsze bicie: “harpagan”
jak nauczyć się płynnie zmieniać akordy?
pierwsza piosenka na bazie poznanych akordów

Lekcja 3

Kluczowe zasady dla prawej ręki:

jak prawidłowo opierać rękę na pudle?
praca nadgarstka
prawidłowe trzymanie i praca kostką

Lekcja 4

akordy G, C, D, F i ich modyfikacje Cadd9, C/G, Fmaj7, F/C
płynna zmiana akordów i ułożenie palców w progresjach
kilka nowych piosenek z wykorzystaniem poznanych akordów

Lekcja 5

Kluczowe zasady dla lewej ręki:

“poduszka powietrzna”
palce a progi
kąt ułożenia palców
siła docisku
co z małym palcem?
jak szybko zmieniać akordy?
ćwiczenia na rozciąganie palców

Lekcja 6

jak prawidłowo łapać akord D-dur a jak nie należy go łapać i dlaczego?
Dsus2 i Dsus4 – modyfikacje akordu D i przykłady zastosowania
akord A-dur i jego modyfikacje Asus2 i Asus4
progresje z wykorzystaniem Asus2 Asus4 Dsus2 Dsus4 oraz wcześniej poznanych akordów

Lekcja 7

akord D-moll
Dsus2 w kontekście tonacji durowej i mollowej
akord E-dur
Esus4 jako modyfikacja akordu E
fragment piosenki z wykorzystaniem poznanych akordów

Lekcja 8

Technika gry palcami:

numeracja palców prawej ręki
fundamentalne zasady, których nie można zlekceważyć
przyporządkowanie palców do strun
moje dwa sposoby na uderzanie strun wiolinowych
uniwersalne schematy palcowania na metrum 4/4 i 6/8
fragment piosenki z wykorzystaniem poznanej techniki

Lekcja 9

Przesuwne schematy akordowe:

akordy barowe zbudowane na schemacie E-dur i E-moll
akordy barowe zbudowane na schemacie A-dur i A-moll
jak stworzyć dowolnie wybrany akord barowy?
jak transponować utwory do innych tonacji?
jak używać kapodastra do zmiany tonacji?
jak nie zmęczyć lewej dłoni podczas ciągłego grania chwytów barowych?

Lekcja 10

otwarte akordy z tonacji E-dur / C#-moll: C#m i Bsus4
otwarty power chord E5
otwarte formy akordów A2 i B4
progresja E-C#m-A-B z wykorzystaniem poznanych akordów
drugie najważniejsze bicie: “16” i jego schemat
puls i akcenty w biciu “16” – ćwiczenie z cajonem
najczęstsze problemy i ich rozwiązania

Lekcja 11

uniwersalne bicie na metrum 6/8
uniwersalne bicie na metrum 3/4
przykłady zastosowania
jak nauczyć się grać równo?
jak nauczyć się grać szybko i dokładnie?

Lekcja 12

akordy septymowe mollowe Am7, Em7, Dm7 w dwóch różnych pozycjach na gryfie
akordy septymowe durowe A7, D7, E7, B7 w dwóch różnych pozycjach na gryfie
akordy Bm7, F#m7 i G#m7 – wersje barowe i skrócone
selektywne granie prym
progresje z wykorzystaniem poznanych akordów

Kurs GRDA

Lekcje 1-8

  • Jak grać równo?
  • Jak efektywnie używać prawej ręki do akompaniamentu?
  • Co to znaczy mieć metronom w głowie?
  • Jak nie zmęczyć lewej ręki podczas bicia?
  • Techniki podkreślania rytmu w grze kostką – uderzenia perkusyjne
  • Techniki podkreślania rytmu w grze palcami  – uderzenia perkusyjne
  • Jak grać linię basu na gitarze akustycznej?
  • Akordy w przewrotach, czyli z dźwiękiem w basie innym niż pryma
  • Bicie „country”, „shuffle”, „latino” w grze kostką i palcami
  • Jak szybko rozpoznać akord „ze słuchu”?
  • Jak szybko rozczytać akordy w piosence, którą słyszymy?
  • Jak rozpoznać tonację utworu?
  • Jak przełamywać standardowy rytm i nauczyć się grać „pod włos”?
  • Jak dobierać bicia do konkretnych utworów? + przykłady
  • Jak dobierać bicia do metrum parzystych i nieparzystych? 4/4, 3/4, 6/8, 5/8, 7/8, 9/8.
  • Palm muting i flażolety – jak wydobyć z gitary stłumiony dźwięk i kiedy to się przydaje?
  • Jakie są rodzaje flażoletów i w którym miejscu na gryfie można je wydobyć?
  • Jak zamienić pudło gitary w zestaw perkusyjny?

Kurs ABT

Lekcje 1-4

W każdej z 4 lekcji omawiam wszystkie rodzaje akordów i pokazuję, jak je zagrać na danym schemacie przesuwnym. Wymieniam wszystkie składniki każdego akordu (stopień skali durowej, nazwa dźwięku) oraz wskazuję, na której strunie i w którym miejscu na gryfie się one znajdują. Podaje charakter akordu i styl, w jakim znajduje on najczęściej zastosowanie. Gram przykładowy fragment utworu z wykorzystaniem danego akordu.

  • Lekcja 1: Wszystko co musisz wiedzieć o akordach – budowa i rodzaje akordów w schemacie C
  • Lekcja 2: Wszystko co musisz wiedzieć o akordach – budowa i rodzaje akordów w schemacie E
  • Lekcja 3: Wszystko co musisz wiedzieć o akordach – budowa i rodzaje akordów w schemacie A
  • Lekcja 4: Wszystko co musisz wiedzieć o akordach – budowa i rodzaje akordów w schemacie D

Rodzaje omawianych akordów:

Akordy proste – składające się z maksymalnie 3 składników:

  • akordy durowe
  • akordy molowe (m)
  • akordy zawieszone (sus2, sus4)
  • akordy mocy – power chords (5)

Akordy złożone – z 1 dodatkowym składnikiem

  • akordy durowe septymowe (Maj7)
  • akordy molowe septymowe (m7)
  • akordy dominantowe septymowe (7)
  • akordy durowe z dodaną noną (add9)
  • akordy molowe z dodaną noną (madd9)
  • akordy durowe z dodaną undecymą (add11)
  • akordy molowe z dodaną undecymą (madd11)
  • akordy durowe z sekstą (6)
  • akordy molowe z sekstą (m6)
  • akordy zawieszone dominantowe (7sus2, 7sus4)

Akordy złożone – z 2 i więcej dodatkowych składników

  • akordy durowe nonowe (Maj9)
  • akordy molowe nonowe (m9)
  • akordy dominantowe nonowe (9)
  • akordy durowe undecymowe (Maj11)
  • akordy molowe undecymowe (m11)
  • akordy dominantowe undecymowe (11)
  • akordy durowe tercdecymowe (Maj13)
  • akordy molowe tercdecymowe (m13)
  • akordy dominantowe tercdecymowe (13)

Akordy alterowane – z 1 i więcej składników alterowanych

  • akordy zwiększone (aug)
  • akordy zmniejszone (dim)
  • akordy półzmniejszone (m7b5)
  • akordy dominantowe z alterowaną noną (7#9, 7b9)
  • akordy dominantowe z alterowaną tercdecymą (7b13)

Bonusy

  • Materiały PDF do wybranych lekcji
  • Chwyty PDF
  • Śpiewniki PDF
  • Test wiedzy z kursu
  • Prywatna grupa na Facebooku
  • Spotkania na żywo online

JAKIE SĄ OPINIE O KURSIE?

Kurs gry na gitarze mi się podobał, jest konkretny, jasny, zrozumiały, ciekawy i zawiera same istotne rzeczy. Mimo że nie jestem gitarzystą początkującym to znalazłem w nim wiele informacji o których nie wiedziałem.
Ryszard
Masz świetny kurs, kupiłem go w przedsprzedaży, do dzisiaj z niego korzystam i jestem zadowolony.
Tomek
Program jest bardzo fajnie pomyślany i dzięki Pana wiedzy i umiejętności przekazywania jej dalej potrafię bez problemu uderzać akordy, a co najważniejsze zmieniać je bez najmniejszego kłopotu. Jestem zadowolony z kursu.
Wojciech

KTO BĘDZIE CIĘ UCZYŁ?

akugitara - nauka gry na gitarze i ukulele

Bartosz Kieliś – instruktor, gitarzysta, kompozytor, aranżer, producent muzyczny, z wykształcenia architekt. 

Od ponad 20 lat gram na gitarze akustycznej. Od 3 lat uczę osoby dorosłe gry na gitarze, ukulele i pianinie. Prowadzę kanał na YouTube AkuGitara. Tworzę kursy online i akcesoria muzyczne. Mam już ponad 500 zadowolonych kursantów.

Jeśli chcesz, będę Twoim osobistym nauczycielem, abyś i Ty mógł osiągnąć wyżyny w grze na gitarze! Sam kiedyś byłem początkujący, dlatego wiem, jak dużo daje granie z kimś bardziej doświadczonym. To jedna z najszybszych dróg do rozwoju muzycznego, czego Ci z całego serca życzę.

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Tak, wszystkie lekcje zostaną udostępnione natychmiast po zakupieniu kursu. Wszelkie instrukcje dotyczące logowania do kursu zostaną wysłane mailowo.

Dostęp do kursu jest nieograniczony czasowo, co oznacza, że jest przyznany dla konkretnego użytkownika dożywotnio.

Można rozpocząć i zakończyć naukę w dowolnym, wybranym przez siebie momencie.

Tak. Kurs jest tak skonstruowany, że można w dowolnym momencie go przerwać i potem kontynuować od tego samego miejsca (platforma zapamiętuje przerobione lekcje).

Nie. Kurs jest tak skonstruowany, by prowadzić kursanta, krok po kroku, od samych podstaw po poziom średniozaawansowany i wyższy.

Spotkania na żywo odbywają się raz w miesiącu poprzez aplikację zoom. Podczas spotkania możesz zadać mi dowolne pytanie a ja postaram się pomóc.

Tak. Kurs zawiera bardzo dużo materiału, z którego każdy, niezależnie od stopnia zaawansowania, znajdzie coś dla siebie. Ten kurs prawdopodobnie nie jest dla Ciebie, jeśli muzyką zajmujesz się zawodowo albo ukończyłeś rozrywkową szkołę muzyczną.

Kurs jest przeznaczony do nauki gry na gitarze akustycznej ale wiele elementów można odnieść także do nauki gry na pozostałych rodzajach gitar. Jeśli chcesz grać muzykę rozrywkową a nie klasyczną czy metalową to ten kurs jest dla Ciebie.

Napisz maila na adres kontakt@akugitara.pl