KURS Piosenki w praktyce

Premiera kursu: maj/czerwiec 2024!

Zacznij grać piosenki ze słuchu!

Dobieraj samodzielnie

akordy rytm stylistykę

i twórz własne aranżacje swoich ulubionych utworów

Nauczę Cię jak zagrać Twoje ulubione kawałki bez zbędnego wertowania internetu i grania przypadkowych akordów, które nie brzmią dobrze.

Zapisz się na listę oczekujących:

Czy te problemy utrudniają Ci grę?

W radiu leci super hit, chciał(a)byś go zagrać, ale nigdzie nie możesz znaleźć akordów?

Tak/Nie

Grasz akordy ze śpiewnika lub internetu, ale czujesz, że mógł/mogłabyś zrobić to dużo lepiej?

Tak/Nie

Piszesz własne piosenki i układasz w głowie melodie, ale nie potrafisz przekuć ich na akordy i zagrać?

Tak/Nie

Było choć jedno TAK?
Dobrze, że jesteś!

Mam dla Ciebie kompleksowy kurs „Piosenki W Praktyce

Przeprowadzę Cię od podstawowych umiejętności rozpoznawania i dobierania akordów i rytmów do piosenek aż po umiejętność komponowania i aranżowania ich w piękny sposób na gitarze. 🎸❤️

Tego jeszcze nie ma na rynku! Poznaj moją autorską metodę, dzięki której zaaranżujesz dowolną piosenkę, dobierzesz odpowiednie akordy, rytm i stylistykę, a końcowy efekt zaskoczy Ciebie i wprawi w zachwyt Twoją widownię! Nawet jeśli miałaby to być Twoja rodzina lub koleżanka/kolega, którym zaimponujesz swoją grą!

Jakiego procesu Cię nauczę?

Umiejętność rozczytywania i tworzenia aranżacji utworów to proces powtarzalny

Wystarczy, że RAZ się tego nauczysz i potem możesz stosować tę metodę nieskończoną ilość razy

W szkoleniu „Piosenki w praktyce” chcę nauczyć Cię tego procesu. Zobacz z jakich kroków się składa:

1. Znajdź podstawowe dźwięki akordów

Dowiesz się, jak znaleźć najważniejsze dźwięki akordów, które w danym momencie brzmią. Ta umiejętność przyda się w rozczytywaniu akordów.

2. Określ tonację utworu

Będziesz w stanie rozpoznać i nazwać tonację utworu muzycznego, którego akurat słuchasz. Umiejętość ta znacznie przyspieszy proces szukania akordów.

3. Opisz całe akordy (trójdźwięki)

Koniec ze śpiewnikami! Nauczysz się samodzielnie rozpoznawać i nazywać poszczególne akordy składające się z trzech dźwięków, które występują w danej piosence.

4. Dobierz dźwięki charakterystyczne akordów

Nauczysz się, jakie dodatkowe dźwięki mogą się pojawić w danym kontekście, aby jeszcze trafniej odczytać akord lub jeszcze ciekawiej zaaranżować Twój utwór czy interpretację.

5. Określ metrum utworu

Nauczysz się rozpoznawać rytmy i określać metrum do danej piosenki, co ułatwi Ci prawidłową grę rytmiczną i dobór właściwego bicia. Od tej pory żaden egzotyczny podział rytmiczny nie będzie Ci straszny.

6.Określ styl utworu

Poznasz różne style muzyczne, np. pop, rock, jazz, latino, blues, reggae i będziesz się w nich poruszać jak ryba w wodzie. To pozwoli Ci zaaranżować dowolny utwór w dowolnym stylu muzycznym, np. utwór disco polo w stylu jazzowym (robisz to na własną odpowiedzialność!).

7. Dobierz rytm lub sposób gry palcami

Dobierzesz odpowiednie "bicie" lub sposób gry palcami do danego utworu, stylu lub do efektu, który chcesz w danym momencie osiągnąć. Fajnie jest mieć duży wybór i pełną swobodę działania, prawda? Od razu wszystko brzmi ciekawiej a zabawa jest przednia, gdy za każdym razem grasz dany utwór nieco inaczej.

8. Stwórz profesjonalne opracowanie akordowe

Zapiszesz wszystkie akordy w taktach, zaznaczając poszczególne części utworu (intro, zwrotki, refreny, bridge, codę...) i stworzysz gotowy, profesjonalny "kwit", taki sam, jakimi posługują się zawodowi muzycy. Cała forma utworu z akordami zapisanymi w taktach, w języku muzycznym zrozumiałym dla każdego (bez nut). No no, nie ma lipy!

Kurs będzie w formie nagranych lekcji on-line,

ale…

TO NIE WSZYSTKO!

W ramach kursu dostaniesz co najmniej 3 utwory do zaaranżowania,

a ja je sprawdzę i napiszę szczegółowe uwagi, 

co robisz dobrze, a co trzeba poprawić. 

Dodatkowo otrzymasz cały pakiet bonusów,

 o których przeczytasz na końcu tej strony.

Kto Cię będzie uczyć?

Bartosz Kieliś – gitarzysta, kompozytor, aranżer i producent muzyczny. Jest jednym z najbardziej doświadczonych nauczycieli gry na gitarze akustycznej w Polsce. 

Od ponad 20 lat gra na gitarze akustycznej, sprawnie poruszając się w gatunkach muzycznych takich, jak: pop, indie, funky, jazz, blues, country. Specjalizuje się w grze na gitarze akustycznej z wykorzystaniem „open chords”, czyli akordów otwartych. W 2018 roku założył stronę AkuGitara.pl, gdzie zaraża miłością do gitary swoich uczniów. Prowadzi kanały na YouTube AkuGitara i AkuGranie oraz grupę na facebooku AkuGitara & Ukulele. Jest gitarzystą zespołu BŁOGOsfera, dla którego komponuje i pisze piosenki. Tworzy profesjonalne podkłady muzyczne dla wokalistów i na potrzeby sztuk scenicznych. Muzyka, a w szczególności Gitara to dla niego wieloletnia pasja, którą dziś zajmuje się zawodowo.

Agenda kursu

Piosenki w praktyce

Moduł 1: Uwolnij się od internetowych śpiewników i zacznij tworzyć własne opracowania.

  1. Czego (nie) uczą śpiewniki?
  2. „Ile razy mam zagrać to „bicie” na jednym akordzie?” czyli jakich ważnych informacji nie zawierają śpiewniki?
  3. „Nie wiem gdzie zacząć śpiewać” – jak sobie pomóc z koordynacją śpiewu i gry na gitarze?
  4. Czy mogę polegać na tym, co napisali inni?
  5. Dlaczego piosenka jest jak książka? 

Efekt: W tym module dowiesz się, dlaczego nie warto opierać się na gotowych śpiewnikach i co warto praktykować, aby ułatwić sobie grę.

Moduł 2: Uzupełnij wiedzę z akordów, harmonii i gry rytmicznej.

  1. Alfabet muzyczny, czyli muzyczne litery
  2. Akordy, czyli muzyczne słowa – jak je połączyć w piękne zdania
  3. Harmonia funkcyjna i tonacje – porządkujemy nasz muzyczny język
  4. Transpozycja i modulacja – gdy chcemy zmienić dźwięki, zachowując relację między nimi 
  5. Metrum, takty, akcenty, czyli zrób to w rytmie
  6. „bicia” oraz sposoby gry palcami – mój warsztat
  7. Style muzyczne, czyli jak zagrać „rasowo”
  8. Ćwiczenie – analiza utworu

Efekt: Wiesz, z jakich składników zbudowane są poszczególne akordy, masz wyjściowy „katalog bić”, potrafisz określić metrum i tonację utworu, co diametralnie zmienia Twoje podejście do muzyki. Zaczynasz rozumieć o co w tym chodzi i jesteś gotowy/a do układania tych klocków po swojemu.

Moduł 3: Sama wiedza to za mało - potrzebujesz praktyki! Stwórz własne, profesjonalne opracowanie dowolnej piosenki!

  1. Czym jest „kwit” i do czego służy?
  2. Zasady opisywania utworów w formie „kwitów” – zrób to jak profesjonalista
  3. Do ilu liczymy? Jaki jest rytm?
  4.  Dlaczego w utworze najważniejszy jest bas?
  5. Jak znaleźć tonację?
  6. Jak i kiedy używać kapodastra?
  7. Piszemy akordy!
  8. Struktura utworu, czyli muzyczne rozdziały
  9. Wokal w kontekście struktury utworu.
  10. Jak zapisać nieoczywiste rozwiązania i instrukcje?
  11. Różne systemu zapisu – jak się w tym wszystkim połapać?
  12. Dodatkowo: nuty i tabulatury

Efekt: Potrafisz opracować „kwit” do dowolnej piosenki. Już nie musisz szukać randomowych opracowań w internecie, które często gęsto zawierają błędy i są nieczytelne. Od teraz bazujesz na swojej wiedzy i słuchu i aranżujesz utwory po swojemu.

Moduł 4: Rozkładamy popularne piosenki na czynniki pierwsze - analiza i ćwiczenia

  1. Analiza utworu 1
  2. Stworzenie opracowania utworu 1
  3. Analiza utworu 2
  4. Stworzenie opracowanie utworu 2
  5. Analiza utworu 3
  6. Stworzenie opracowania utworu 3
  7. Analiza utworu 4
  8. Stworzenie opracowanie utworu 4
  9. Analiza utworu 5
  10. Stworzenie opracowania utworu 5
  11. Analiza utworu 6
  12. Stworzenie opracowanie utworu 6
  13. Analiza utworu 7
  14. Stworzenie opracowania utworu 7
  15. Ćwiczenie 1 – przeanalizuj i opracuj utwór 8
  16. Ćwiczenie 2 – przeanalizuj i opracuj utwór 9
  17. Ćwiczenie 3 – przeanalizuj i opracuj utwór 10

Efekt: Nie jesteś już nowicjuszem. Sprawnie rozczytujesz i tworzysz opracowania do piosenek. Znasz najczęściej występujące schematy, na których opierają się kompozycje. Zauważasz pewną powtarzalność i potrafisz znaleźć analogię. 

Moduł 5: Wszystko, co musisz wiedzieć, aby w ciekawy sposób zaaranżować covery, z przykładami.

  1. Jak zastąpić zwykły akord ciekawym odpowiednikiem?
  2. Jak grać w sposób ciekawy – dynamika utworu a sposób gry, wypełnianie przestrzeni, techniki zagęszczania rytmu
  3. Ozdobniki – gotowe schematy do zastosowania w piosence
  4. Proste i piękne przejścia między typowymi akordami 
  5. Akordy przejściowe i przykłady zastosowania
  6. Przewroty akordów – zagraj linię basu na gitarze!
  7. Jak grać na dwie gitary?
  8. Zadanie 1: Zastosuj powyższą wiedzę do opracowań z poprzedniego modułu i zaaranżuj w ciekawy sposób na nowo te utwory 🙂

Efekt: Potrafisz pięknie aranżować piosenki, stosując, tam, gdzie jest to pożądane, ciekawe harmonicznie akordy. Piosenka ma określoną dynamikę, odbiorcy się nie nudzą a Ty bawisz się w najlepsze, stosując ozdobniki, zagęszczając rytm, robiąc coś ciekawego w miejscach, gdzie teoretycznie nic się nie dzieje. Potrafisz zagrać cover, który brzmi zupełniej inaczej niż oryginał, a może nawet lepiej?

Moduł 6: Nie ograniczaj się do coverów. Skomponuj własną piosenkę! Kompozycja i aranżacja utworu od A do Z na przykładzie mojej twórczości.

  1. Czym jest komponowanie?
  2. Pomysł na utwór – koncepcja, zarys, motyw
  3. Określ podstawowe parametry i charakter utworu
  4. Zwotka i refren – nieodłączny duet i kasyczne rozwiązania
  5.  Bridge i coda – jakie są ich funkcje? Klasyczne rozwiązania
  6.  Dodaj nieco charakteru w warstwie harmonicznej i rytmicznej
  7. Artykulacja – szczegóły mają największe znaczenie
  8. Dzieło skończone

Efekt: Potrafisz napisać ciekawą muzykę do tekstu, czyli stworzyć własną piosenkę. Dodatkowo potrafisz ją pięknie zaaranżować.

Moduł 7: Czas to nagrać! Dowiedz się, jak nagrać gitarę i wokal w domowym studio.

  1. Po co się nagrywać?
  2. Przygotowanie domowego studia – dobre praktyki
  3. Sprzęt i oprogramowanie – co musisz mieć, żeby zrealizować nagranie
  4. Jak to wszystko połączyć – sprawy techniczne
  5. Technika nagrywania gitary akustycznej i wokalu
  6. Obróbka dźwięku
  7. Nagrywanie i obróbka w praktyce na przykładzie moich podkładów muzycznych na zamówienie.
  8. Nagrywanie klipu wideo – moje porady

Efekt: Wiesz jak dobrze nagrać gitarę i wokal w domu, aby samodzielnie opublikować własne kompozycje czy covery w bardzo dobrej jakości audio/wideo.

Moduł 8: Case study: Moje sposoby na zarabianie dzięki umiejętności aranżowania utworów muzycznych.

  1. Podkłady muzyczne na zamówienie
  2. Tworzenie e-booków i śpiewników
  3. Lekcje dla gitarzystów, którzy tego nie wiedzą
  4. Inne współprace

Efekt: Możesz zacząć zarabiać na umiejętności aranżowania i nagrywania utworów muzycznych i przekuć swoją pasję w dochodowy biznes!

Oprócz lekcji wideo otrzymujesz

Bonusy:

Grupa

Grupa dla uczestników szkolenia do konsultacji z mentorem i innymi kursantami.

Materiały

Autorskie materiały PDF, pomocne w zrozumieniu danej lekcji czy modułu.

AKUśpiewnik

Dostęp do moich opracowań popularnych piosenek.

Inspiracje i porady

Dodatkowe materiały: wideo, w którym dzielę się swoim doświadczeniem scenicznym.

Szablony

Szablony diagramów akordowych, schematów strzałkowych, "kwitów", tabulatur do własnego wypełniania.

Live z webinaru

Nielimitowany dostęp do nagrania ze szkolenia na żywo "Jak dobierać bicia i akordy do piosenek"

Opinie:

„Jako nastolatka chodziłam do szkoły muzycznej, ale zrezygnowałam po 2 latach. To były początki szkoły i miałam wrażenie, że nie zajęcia nie były efektywnie prowadzone… W sumie się nawet zniechęciłam. Po latach postanowiłam wziąć wszystko we własne ręce. 🙂 Teraz z przyjemnością grywam na ukulele. Przede wszystkim zyskałam pewność siebie, której brakowało przez szkołę muzyczną, ogromną satysfakcję i przyjemność z gry.”

„Dzięki You Tube przekonałem się że jesteś świetnym gitarzystą i nauczycielem. Moja gra jest teraz bardziej świadoma. Wszystkie aspekty kursu były przydatne i wartościowe,poznałem nowe techniki gry i teorię przedstawioną w zrozumiały i ciekawy sposób. Chciałbym poznać tutoriale utworów w Twoich ciekawych aranżacjach.”

„Kurs gry na gitarze mi się podobał, jest konkretny, jasny, zrozumiały, ciekawy i zawiera same istotne rzeczy. Mimo że nie jestem gitarzystą początkującym to znalazłem w nim wiele informacji o których nie wiedziałem.”

„Masz świetny kurs, kupiłem go w przedsprzedaży, do dzisiaj z niego korzystam i jestem zadowolony.”

„Program jest bardzo fajnie pomyślany i dzięki Pana wiedzy i umiejętności przekazywania jej dalej potrafię bez problemu uderzać akordy, a co najważniejsze zmieniać je bez najmniejszego kłopotu. Jestem zadowolony z kursu.”

„Człowiek otrzymuje po to, aby ofiarowywać. Tak samo jest z talentami. Otrzymałeś niezwykły dar, pasję i serce do muzyki. To po prostu słychać – za każdym razem kiedy poruszasz struny gitary. To, że chcesz przekazywać innym swoją pasję i warsztat – jest naprawdę godne pochwały.”

„Gram od wielu lat, ale odkąd wykupiłem Twoje kursy ruszyłem do przodu. Fajnie, że są tacy ludzie, którzy mają pasje i zarażają innych.”

Opinia mojej klientki na temat podkładu na zamówienie:

„Gratuluję! Jest przepięknie. Bardzo się cieszę, że Pan mnie rozumie, że Pan jest intuicyjny (i bardzo utalentowany). Dostałam dokładnie to, o co prosiłam – to ogromna oszczędnośc czasu i energii, jestem zachwycona, że tak dobrze się dogadujemy.”

Podsumujmy:

🔴 Co najmniej 8 modułów szkolenia z lekcjami wideo z napisami (około 70 lekcji, 10h materiału)

🎀 Bonus 1: Grupa dla uczestników szkoleniatutaj możesz się ze mną skonsultować, jeśli będziesz mieć jakiekolwiek pytania czy problemy.

🎀 Bonus 2: Autorskie materiały szkoleniowe PDF – tabele, diagramy, schematy, pomocne w zrozumieniu danej lekcji czy modułu. 

🎀 Bonus 3: Szablony: diagramów akordowych, schematów strzałkowych, „kwitów”, tabulatur do własnego wypełniania.

🎀 Bonus 4: AKUŚpiewnik – dostęp do moich opracowań popularnych piosenek po polsku.

🎀 Bonus 5: Live z webinaru – nielimitowany dostęp do nagrania ze szkolenia na żywo „Jak dobierać bicia i akordy do piosenek”.

🔔 Bezpłatne aktualizacje – jeśli będzie nowy moduł lub nowy bonus, będzie on dodany do kursu bez dodatkowych opłat.

Nieograniczony i bezterminowy dostęp do materiałów ze szkolenia.

Gwarancja satysfakcji – masz 30 dni od daty publikacji kursu na zwrot w razie, gdyby kurs Tobie nie spasował. 

Ile to kosztuje?

To wszystko otrzymasz za:

797 zł

  • Na życzenie wystawiam FBV.
  • Możesz rozbić płatność na raty 0%

Przedsprzedaż kursu się zakończyła. Kurs jest obecnie niedostępny. Sprzedaż zostanie ponownie otwarta pod koniec maja, kiedy kurs będzie gotowy.

Możesz się zapisać na listę osób oczekujących.

Kurs Piosenki w praktyce

Co zyskasz dzięki temu kursowi?

🎸 Samodzielność w dobieraniu akordów: nigdy więcej nie będziesz uzależniony od gotowych tabulatur czy śpiewników. Nauczysz się samodzielnie dobierać akordy do swoich ulubionych utworów.

🎶 Umiejętność dobierania „bicia” i stylistyki: opanuj różnorodne techniki gitarowe i dopasuj je do charakteru każdej piosenki. Od delikatnych akompaniamentów po energetyczne riffy – wszystko znajdziesz w tym kursie.

🎵 Całkowita swoboda w aranżacji: zyskaj pełną kontrolę nad swoją muzyką. Poznasz tajniki aranżacji utworów od podstaw, od A do Z.

Dlaczego warto wybrać właśnie ten kurs?

🌟 Praktyczna i poszukiwana wiedza, której nie znajdziesz nigdzie indziej: to więcej niż tylko teoria. Ten kurs oferuje konkretne, praktyczne narzędzia, które możesz zastosować natychmiast.

🌟 Autentyczne doświadczenie gitarzysty i mentoring: za kurtyną kursu stoi doświadczony gitarzysta, który podzieli się z Tobą swoimi tajemnicami aranżacyjnymi i praktycznymi wskazówkami, oraz osobiście będzie czuwał nad Twoimi aranżacjami!

🌟 Bezpieczna inwestycja: Wybierając ten kurs, inwestujesz nie tylko w swoje umiejętności muzyczne, ale również w swój rozwój! Sprawdź, w jaki sposób możesz wykorzystać wiedzę z tego kursu i spełniać swoje marzenia:

↪️ Pisanie i wydawanie własnych utworów muzycznych: możesz skomponować własne piosenki lub podjąć się współpracy z innymi muzykami.

↪️ Organizacja warsztatów i wydarzeń muzycznych: posiadając umiejętności aranżacyjne, zyskasz większą pewność siebie, co pomoże Ci zorganizować własne warsztaty gitarowe, koncerty lub inne wydarzenia muzyczne. Może to być sposób na zarabianie pieniędzy nie tylko poprzez prowadzenie lekcji, ale także poprzez organizację imprez muzycznych.

↪️ Tworzenie muzyki na zlecenie: posiadając umiejętności aranżacji, możesz komponować muzykę  do reklam, filmów, gier wideo czy innych projektów multimedialnych.

Odkryj Sekrety Doskonałej Aranżacji Muzycznej!

Czy marzysz o tym, aby swobodnie grać ulubione utwory na gitarze bez konieczności korzystania ze śpiewnika? Twoje pragnienie właśnie staje się rzeczywistością! Witaj w kursie, który odmieni Twój sposób postrzegania muzyki.

Masz pytanie?

Napisz do mnie. Odpiszę Ci, czy w Twojej sytuacji produkt będzie spełniał swoje zadanie i rozwieję każdą Twoją wątpliwość.

kontakt@akugitara.pl

@akugitara_pl

© AkuGitara.pl 2024 | Polityka Prywatności | Regulamin

Korzystając z naszej strony z włączoną w przeglądarce internetowej obsługą plików cookies, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies zgodnie z polityką prywatności